SPOSOBY ZAŁATWIANIA SPRAW
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego i Instrukcją Kancelaryjną. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu:
Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
Korespondencję proszę kierować na adres:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
im. Władysława Broniewskiego
ul. Szkolna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
1.Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście
w sekretariacie szkoły.
2. Duplikaty dokumentów podlegają opłacie skarbowej:
- Duplikat świadectwa: 26,00 zł
- Wtórnik legitymacji szkolnej – 9,00 zł.
Opłatę należy uiścić na konto szkoły:
76 1090 1551 0000 0001 0500 1236
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
ul. Szkolna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
SKARGI I WNIOSKI
Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego w przypadku skierowania do placówki korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku jest spełnienie wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. -http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000981071).
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:
- wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącego,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy oraz numeru domu i mieszkania),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Dyrekcja szkoły przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków zgodnie z harmonogramem zebrań z rodzicami w danym roku szkolnym lub po wcześniejszym umówieniu się.
Dyrektor szkoły- Barbara Kołarzyk, gabinet nr 3, parter, tel. 68 383 5052 e-mail: b.kolarzyk@zsp.powiatkrosnienski.pl
Regulamin przyjmowania skargi i wniosków w załączniku.