DRUKUJ
2019-02-26

SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW

SPOSOBY ZAŁATWIANIA SPRAW

 

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego i Instrukcją Kancelaryjną. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.

 

Godziny urzędowania sekretariatu:

Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.

Korespondencję proszę kierować na adres:

 

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
im. Władysława Broniewskiego

ul. Szkolna 1

66-600 Krosno Odrzańskie

 

1.Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście
w sekretariacie szkoły.

2. Duplikaty dokumentów podlegają opłacie skarbowej:

  • Duplikat świadectwa: 26,00 zł
  • Wtórnik legitymacji szkolnej – 9,00 zł.

 

Opłatę należy uiścić na konto szkoły:

76 1090 1551 0000 0001 0500 1236

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

ul. Szkolna 1

66-600 Krosno Odrzańskie

 

SKARGI I WNIOSKI

 

Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego w przypadku skierowania do placówki korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku jest spełnienie wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. -http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000981071).

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:

  • wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącego,
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy oraz numeru domu i mieszkania),
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Dyrekcja szkoły przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków zgodnie z harmonogramem zebrań z rodzicami w danym roku szkolnym lub po wcześniejszym umówieniu się.

Dyrektor szkoły- Barbara Kołarzyk, gabinet nr 3, parter, tel. 68 383 5052 e-mail: b.kolarzyk@zsp.powiatkrosnienski.pl

 

Regulamin przyjmowania skargi i wniosków w załączniku.